ARMY BLOG

ARMY  BLOG

miercuri, 2 decembrie 2009

Parada Militara de 1 Decembrie 2009 - Defilare Trupe


Parada militara in cinstea zilei nationale a Romaniei cand se sarbatoreste a 91-a aniversare a marii unirii de la 1 Decembrie 1918.


                          




Drapele de epocă şi steagurile de identificare ale Statului Major General şi categoriilor de forţe .




                                              


Militari in uniformele militare ale Armatei romane din primul razboi mondial.


                           




















































Regimentul  30  Garda















Fanfara  Militara

4 comentarii:

Iosif spunea...

super frumos amice ! felicitari !
cu cat mai multe avioane si elicoptere de lupta mai bine.....
ma fascineaza........
salutari cu respect !

Iosif spunea...

Frumoase poze am mai spus-o si mai sus dar eu astept cu nerabdare sa publici niste avioane de lupta ceva modele noi ....i-mi plac mult !
salutari all !

Iosif spunea...

Te rog sa te inscrii la mine in Fallowers pentru ca din greseala la inceputul blogului am avut 2 Fallowers si pentru economie de spatiu pe al doilea doresc sa-l sterg ! Te rog sa scuzi deranjul si salutari cu respect !

Eci si Cami spunea...

Salutari ! Va rog sa va inscrieti din nou pe google friend conect pentru ca din motive tehnice a trebuit sa schimb blogul. Am inceput sa transfer posturile de pe vechiul blog si in curand va fi exact asa doar numele schimbat ! Sper sa va amintiti despre cine e vorba sunt vechiul http://iosiftreufrienforever.blogspot.com Scuzati pentru deranjul facut !

Postări populare